środa, 25 lutego 2015

ZIOMECZKY !



                                   


                                    Hej ziomeczki ! 


Mam bardzo poważny i smutny komunikat !

Po pierwsze !

NASI CHŁOPCY ZBIEGLI NIEDAWNO Z PLANU !

MAM DLA WAS LIST GOŃCZY ;_;

JEŚLI KTOŚ ICH WIDZIAŁ PLIS DAWAJCIE NAMIARY !

JUŻ JA IM SKOPIE TYŁKI -,-




___________________________________________


A teraz tak bardziej na poważnie :)

Dawno nie było mnie tutaj i nie wiem czy ktokolwiek tutaj jeszcze zagląda ;p

Zastanawiam się czy kontynuować tego bloga i czy wgl. warto go w ogóle prowadzić ;)

Jeśli pojawi się min 5  komci pod tym postem ja i moje darmowe parobki pomyślimy co z tym zrobić ;p

Aktualnie moje drogie ziomeczki próbują przywrócić ten jakże zapuszczony plan do jakiegoś użytku :)







WIECIE CO ROBIĆ  :-)


7 komentarzy:

  1. Jestem za! Jestem za! Tez im dupe skopie! I taak pisz dalej piisz!! nooo jechac z tymi komami pipole!! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. No nareszcie żeś ogarnęła, że Cię "trochę" nie było >. <
    Mam nadzieję, że wrócisz. Czekam! :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Ogarnęłaś że trochę cie nie było ale mam nadzieję że wrócisz

    OdpowiedzUsuń
  4. Droga Liliano, jak nie wrócisz to ja ci skopie dupe.

    I tak. Specjalnie pisze to teraz, bo nie dotrzymalas obietnicy. 5 komci bylo.

    Znajde Cie, pamietaj xd

    OdpowiedzUsuń
  5. https://adussangelika.blogspot.com/2019/08/rozdzia-x.html zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń