niedziela, 7 kwietnia 2013

odcinek 2

I kolejny rozdział....tsaa...wiem... nędzne te moje wypociny... cóż poradzić.
W każdym razie mamy 2 rozdział... Ja przestaję się nad sobą użalać i serdecznie zapraszam ;)





Kolejny dzionek miałam spędzić razem z Patrycją.. moją ukochaną przyjaciółką...dostałyśmy wspólne zaproszenie do naszego kolegi Thomasa, który jest tutaj nowy... Sprowadził się tutaj niedawno z Bostonu... Nie wiadomo jeszcze na jak długo chce tutaj zostać, ale już wszyscy go polubiliśmy i szkoda byłoby się rozstać...:/
- Gotowa ? -do mojego pokoju weszła podekscytowana Pat
- Jasne...  tylko jeszcze zostawię karteczkę dla Daniela... żeby wiedział gdzie mnie może szukać...
- Spoko... - po chwili dodała- ...albo daj...Ja napiszę- zrobiła szatański uśmieszek i chwyciła za kartkę i długopis....po chwili pokazała mi kartkę...

Lili

Pati


" Szanowny Panie Danielu.... Porywam pańską siostrę na dziką imprezę... zważając na styl w jakim napisano ten list jestem dość starszawą osobą... chcę tylko poinformować, że to będzie niezapomniana noc... " - doczytałam do końca i momentalnie zaczęłam się śmiać- Nie ...nie mogę być taka wredna... - odłożyłam kartkę ze śmiechem
- Jak chcesz...- uśmiechnęła się- To jak... idziemy ? -poruszała brwiami
- Jasne...-chwyciłam za torebkę i ruszyłyśmy już w pełni gotowe na imprezę...

:30 minut później:

Wszyscy zasiedliśmy na około ogniska...było cudownie... patrząc na to wszystko przypomniało mi się moje dzieciństwo...
- Wszystko w porządku.. ? -szturchnęła mnie Patrycja
- Tak...czemu pytasz.. ?
- Lampisz się w to ognisko i uśmiechasz jak głupi do sera.. -zaśmiała się
- Wspomnienia.. - uśmiechnęłam się i oderwałam wzrok od ognia
- Można... ? - usiadł obok mnie Thomas
- Po co pytasz skoro i tak siadasz.. ? - zaczęła brechtać Pati
- Jestem kulturalny - poczochrał ją po włoskach na co dziewczyna zawarczała w jego stronę
- Lepiej uciekaj...
- Nie mam zamiaru... - podał nam po puszce piwa...
- Emm...nie... Ja nie piję... - odsunęłam to od siebie..
- Co ci zrobi jedno małe piwko..? - spojrzał na mnie brunet
- Właśnie od jednego się zaczyna... - tak wiem...teraz dramatyzuję jak Daniel wczorajszego wieczoru....ale pewnie miał racje...
- Boisz się, że mógłbym  ci coś zrobić.. ? - złapał mnie za rękę
- Nie... - zabrałam swoją dłoń, a chłopak lekko się uśmiechnął
- Słuchajcie...gra ktoś z nas na gitarze... ?- zapytał Kamil...nasz kolega z klasy
- Przecież sam potrafisz... - zdziwiła się lekko Pat
- Emm...jakby to powiedzieć...jestem zajęty... - chłopak złapał za kolejną puszkę z piwem przytrzymując na kolanie swoją dziewczynę Julie.
- Właśnie widzę- Pat pokręciła głową z dezaprobatą
- Usiądź bo pomyśli, że jesteś zazdrosna - pociągnęłam ją na ławkę...
- Lilka przecież Ty grasz...- odezwał się Łukasz
- Już nie.... - rzuciłam w niego puszką piwa
- Dzięki... - uśmiechnął się pod nosem i otworzył piwo
- Grasz.. ? -zapytał Thomas
- Kiedyś grałam...pewnie nie pamiętam już większości chwytów... - zaczęłam rysować kijkiem po piachu
- Poczekaj... - poderwał się i pobiegł w stronę domu
- Yhym...ciekawe co wymyśli...- zaśmiała się Patrycja- Coś go za bardzo ciągnie do Ciebie...
- No nie wiem... tak myślisz.. ? - uśmiechnęłam się lekko
- Przecież widać... - szturchnęła mnie
- Wolałabym nie...
- A to dlaczego...?
- Sam powiedział, że nie wiadomo na jak długo zostanie w Polsce...
- Pewnie masz racje.. - dziewczyna zerknęła na swojego iPhona - Wow.... Justin Bieber ma dziewczynę w Polsce...
- Taa...szczęściara... - zaczęłyśmy się śmiać
- Z czego ta radość ? - podszedł do nas Thomas z  gitarą
- Z niczego... - uśmiechnęła się brunetka- ...idę po coś do picia... -wstała i skierowała się do stolików
- Przynieś mi jakąś wodę... - zawołałam za nią na co tylko pokiwała głową -
- No to jak....zagrasz coś... ? - spojrzał na mnie swoim pięknym uśmiechem
- Mówiłam już, że nie gram.. - jęknęłam
- Ale Ja chcę się nauczyć... potrzebuję nauczyciela... - spojrzał na mnie
- Na mnie nie licz... jestem kiepska jeśli o to chodzi...
- Wszyscy tak mówią zanim nie spróbują - wystawił język w moją stronę
- Krowa ma dłuższy i się nie chwali- zanuciłam...
- Widzisz... ładnie śpiewasz - zaczęliśmy się oboje śmiać - No spróbuj... - zaczął mnie szturchać łokciem o łokieć...
- Nie dasz mi spokoju co ... ? - zaśmiałam się i zabrałam od niego gitarę widząc jak się szczerzy - No to co zagrać...?
- Taylor Switch ! - wydarła się Julka
- Taylor Switch...ale podaj tytuł piosenki... -zaśmiał się Thomas
- No tą nową... - kontynuowała Julia
- Nie znam za dobrze. - skrzywiłam się
- Pomogę ci... - uśmiechnął się Thomas
- Ty mnie w to wpakowałeś... nie masz wyjścia - szturchnęłam go lekko w ramie
- Tak wiem... - uśmiechnął się  i objął mnie ramieniem...
- Nie tak szybko kochasiu - wpakowała się między nami Pat... dzięki Bogu  >.<
- Gotowa... ? - wychylił się zza Pati, Thomas...
- Jasne... ale śpiewamy wszyscy... żeby nie było... - spojrzałam po wszystkich i zaczęłam szarpać za struny... tak dawno nie grałam... teraz widzę jak bardzo mi tego brakowało... po raz pierwszy od bardzo dawna poczułam się jakby to powiedzieć "wolna" , a to dzięki Thomasowi... możliwe, że poczuję do niego coś więcej niż tylko przyjaźń...





Wiem mówiłam, że ten rozdział będzie dłuższy... no i jest.... hahaha xd nie wiem o ile linijek ale jest dłuższy... lol xd

Kocham was ! ♥
Komentujcie :*
 

4 komentarze:

  1. Dobra komentuje ci to bo zanim sie zabiorę za jednorazówkę to chyba minie pół roku xD
    AAAAAAAAA!!!! Thomas wypier papier od Lili! Ona być kogoś innego -.- Lili ładnie śpiewać i grać na gitarze i być dziwna że mówić ze jest inaczej no! xD
    Pamiętaj... Lucas... mnie sie szanuje! I powinieneś sie cieszyć ze taka zacna i piękna osoba jak ja napisała do ciebie list! xD
    Pozdrawiam i czekam na nn :***

    OdpowiedzUsuń
  2. Wypociny?! Wypociny???!!! Wypociny to pisze ja i... no i tylko ja xd. A nie ty!! Ogarnij sie kobieto!!
    Dokładnie takie wiadomości powinno się zostawiać rodzicom i rodzeństwu xd
    Oooo tak. Nie ma to jak dobre ognisko! ^^ *__* Nie grać na gitarze?! Jak można tyle nie grać na gitarze?! Ja już 2 dni nie moge spiewac bo mam cos z gardłem a i tak gram i śpiewam, w sensie wyje xd, a ty przez tyle czasu?! O.o Kobietooo!! O_O
    Uuuuuu czyżby romansik?? ^^ Lili i Thomas <3 Ładnie, Ładnie ;**
    Super rozdzialik!! Czekam na nn ;********

    OdpowiedzUsuń
  3. Swift kobieto Swift xD hahahaha xD jaki Thomas xD a Pat jak zwykle ratuje situation ;D aa tam krótki, ale dobry ;P w sumie tez bym chciała na ogniskoo *OOO* ale jak na razie to za zimno xd czekam na nexxxta ;D ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Hahahah bożeee.. Nie dobijaj mnie Thomasem xD Nie no.. Fuck ! Łapy od Lil ! -,- Nie lubię cię facet.. grrrrrr.. Mam na ciebie oko ;) Hahaha xd
    Czekam kochana na kolejny <33

    OdpowiedzUsuń